De Algemene voorwaarden

1. Door in te schrijven voor een van de BoHo workshops aanvaard je de Algemene Voorwaarden.
2. In de  inschrijvingsprijs zit begrepen: deelname workshop of atelier, 21% BTW,  4 % transactiekosten, verzekering, gebruik van alle materiaal in BoHo Atelier aanwezig als naaimachines, overlockmachines, stikzijde, oefenwol, brei- en haakmateriaal,  naaigerief, patroonpapier, tekenmateriaal,  patroonboeken, patronen. Extra materiaal als knopen, elastieken, ritsen, vlieseline zijn tegen betaling ter beschikking.  Stoffen, brei/haakwol zijn niet inbegrepen in de prijs en breng je zelf mee.   Alle materiaal is eigendom van Boho Atelier en wordt enkel in BoHo Atelier tijdens de workshops gebruikt. Er wordt niets uitgeleend of meegenomen dat eigendom is van BoHo atelier.
3. Elke inschrijving is persoonlijk en staat op naam van de persoon die de workshop volgt en kan niet doorgegeven worden aan derden.
4. Het Atelier is niet verantwoordelijk voor verlies, of schade aan het materiaal van de klanten en cursisten.  Indien schade aan materiaal of machines van Boho Atelier bij gebruik door de cursisten of klanten, wordt een borgsom van 100,- euro voorschot gevraagd voor de herstellingen. Deze som wordt in mindering gebracht van het uiteindelijke totale bedrag van de factuur, het saldo wordt aangerekend aan de betrokken klant.
5. Afmelding of annulatie door de deelnemer: Afmelden dient steeds voor aanvang van de workshop enkel via email te gebeuren naar : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- Bij afmelding door ziekte van jezelf of een eersterangs familielid, kan je je workshop later inhalen mits het voorleggen van een geldig (dokters)bewijs via email. De vervangworkshop kan enkel plaatsnemen binnen diezelfde trimester.
- Wie niet verschijnt op de geplande workshop, is z'n les kwijt.
- Een les verplaatsen is mogelijk mits minimum 14 dagen op voorhand via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.te communiceren en is afhankelijk vd beschikbare plaatsen binnen dezelfde trimester.
- Voor wie tijdens een workshopreeks onverwacht stopt en niet meer verderkomt of de rest van de reeks annuleert is er geen terugbetaling mogelijk.
6. Annulatie van een reeks/workshops door de deelnemer voor aanvang : 
- Bij afmelding tot 1 maand (30 dagen) voor aanvang krijgt u het volledige bedrag terug, min 10% administratiekosten.
- Bij annulering tussen 30 tot 14 dagen voor aanvang van de startdatum wordt 50% van het deelname geld in rekening gebracht.  Tenzij er iemand op de wachtlijst staat, dan wordt er 20% in rekening gebracht.
- Bij annulering 14 dagen of minder vóór aanvang van de startdatum wordt 100% van het deelname geld in rekening gebracht. Tenzij er iemand op de wachtlijst staat, dan wordt er 30% in rekening gebracht.
- Bij annulatie van een eenmalige workshop of activiteit, wordt er niets terugbetaald, tenzij het bedrag - 10% op voorwaarde dat de vrijgekomen plaats ingenomen wordt door iemand anders.
- Bij foutieve inschrijvingen door de klant met terugbetalingen als gevolg, worden steeds 10% administratie kosten afgetrokken
7. Annulatie/verplaatsing door BoHo Atelier
- BoHo Atelier is gerechtigd bij onvoldoende deelnemers de aangeboden workshop of cursus te annuleren. Mocht een workshop of cursus niet doorgaan of worden uitgesteld, dan ontvang je daarvan uiterlijk 7 dagen voor aanvang bericht via email en ontvang je het volledig bedrag terug of verplaatsbaar naar latere tijdstippen.
- BoHo Atelier is gerechtigd tot uiterlijk 2 weken voor aanvang van de workshop of cursus de datum van een workshop of cursus te wijzigen. De cursist wordt hiervan op de hoogte gesteld via e-mail en heeft de mogelijkheid in overleg de workshop of cursus kosteloos te verplaatsen/annuleren.
- BoHo Atelier is gerechtigd bij ziekte van de docent deze te vervangen door een andere docent of de aangeboden workshop of cursus te annuleren. Bij annulering wordt in overleg de inschrijving zonder kosten verplaatst naar een andere datum of geannuleerd en de eventueel betaalde cursuskosten worden terugbetaald.
8. De minimum leeftijd voor tienerworkshops is 10 jaarmaximum is 17jr, wie z'n kind dat onder de 10 jaar inschrijft voor een tienerworkshop riskeert z'n plaats en 20% administratiekosten te verliezen,
Vanaf 18jr ben je welkom bij de volwassenen ; )

Pin It