Inloggen

De Algemene voorwaarden

1. Door in te schrijven voor een van de BoHo workshops aanvaard je de Algemene Voorwaarden.

2. In de inschrijvingsprijs zit begrepen: deelname workshop of atelier, verzekering, 21% BTW, 4 % transactiekosten en gebruik van alle materiaal in BoHo Atelier aanwezig als naaimachines, overlockmachine, stikzijde, naaigerief, patroonpapier, tekenmateriaal,  boeken, patronen.Extra materiaal als knopen, elastieken, ritsen, vlieseline zijn tegen betaling ter beschikking.  Stoffen zijn niet inbegrepen in de prijs en breng je zelf mee.

3. Alle materiaal is eigendom van Boho Atelier en wordt enkel in BoHo Atelier tijdens de workshops gebruikt. Er wordt niets meegenomen dat eigendom is van BoHo atelier.

4. Het Atelier is niet verantwoordelijk voor verlies, of schade aan het materiaal van de klanten en cursisten.  Indien schade aan materiaal of machines van Boho Atelier bij gebruik door de cursisten of klanten, wordt een borgsom van 100 euro gevraagd voor de herstellingen. Deze som wordt dan in mindering gebracht van het uiteindelijke totale bedrag van de factuur en aangerekend aan de betrokken persoon.

5. Afmelding door de deelnemer: Afmelden dient steeds voor aanvang van de workshop via email te gebeuren naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

- Bij afmelding door ziekte van jezelf of een eersterangs familielid, kan je je workshop later inhalen mits het voorleggen van een geldig doktersbewijs via email. De vervangworkshop gebeurt binnen diezelfde trimester.

- Wie niet verschijnt op de geplande workshop, is z'n les kwijt.

- Een les verplaatsen is mogelijk mits minimum 14 dagen op voorhand via email te communiceren en is afhankelijk vd beschikbare plaatsen binnen dezelfde trimester.

- Annulatie van een reeks/workshops door de deelnemer : 

- Bij afmelding tot 1 maand (30 dagen) voor aanvang krijgt u het volledige bedrag terug, min 10% administratiekosten. 

- Bij annulering tussen 30 tot 14 dagen voor aanvang van de startdatum wordt 50% van het deelname geld in rekening gebracht.  Tenzij er iemand op de wachtlijst staat, dan wordt er 20% in rekening gebracht.

- Bij annulering 14 dagen of minder vóór aanvang van de startdatum wordt 100% van het deelname geld in rekening gebracht. Tenzij er iemand op de wachtlijst staat, dan wordt er 30% in rekening gebracht.

- Bij foutieve inschrijvingen door de klant met terugbetalingen als gevolg, worden steeds 10% administratie kosten afgetrokken.

6. Annulering/verplaatsing door BoHo Atelier
- BoHo Atelier is gerechtigd bij onvoldoende deelnemers de aangeboden workshop of cursus te annuleren. Mocht een workshop of cursus niet doorgaan of worden uitgesteld, dan ontvang je daarvan uiterlijk 7 dagen voor aanvang bericht via email.
- BoHo Atelier is gerechtigd tot uiterlijk 2 weken voor aanvang van de workshop of cursus de datum van een workshop of cursus te wijzigen. De cursist wordt hiervan op de hoogte gesteld via e-mail en heeft de mogelijkheid in overleg de workshop of cursus kosteloos te verplaatsen/annuleren.
- BoHo Atelier is gerechtigd bij ziekte van de docent deze te vervangen door een andere docent of de aangeboden workshop of cursus te annuleren. Bij annulering wordt in overleg de inschrijving zonder kosten verplaatst naar een andere datum of geannuleerd en de eventueel betaalde cursuskosten worden terugbetaald

7. De minimum leeftijd voor tienerworkshops is 10 jaar, maximum is 17jr, wie z'n kind dat onder de 10 jaar inschrijft voor een tienerworkshop riskeert z'n plaats en 20% administratiekosten te verliezen,

Vanaf 18jr ben je welkom bij de volwassenen ; )

Schrijf je hier in op de nieuwsbrief :